szkolenie / Jak redukować by nie zwariować

Jak redukować by nie zwariować

01/ Opis szkolenia

Długotrwale i nie umiejętnie prowadzony deficyt kaloryczny pociąga za sobą szereg zmian hormonalnych, stagnację w utracie tkanki tłuszczowej lub nawet w skrajnych przypadkach przybierania na wadze - czyli jem mało, a tyje!

Mózg nie rozróżnia kuracji odchudzającej od klęski głodu i na oba kryzysy reaguje tak samo – oszczędzając energię by zwiększyć przeżywalność. Każda dieta redukcyjna z punktu widzenia obszarów mózgu odpowiedzialnych za zaopatrzenie w energię jest bez zwątpienia kryzysem i to poważnym. Szczególnie, kiedy to dotyczy osób z prawidłowym poziomem tkanki tłuszczowej i BMI. Nasze mechanizmy neurohormonalne są takie same jak tysiące lat temu, jednak środowisko i dostępność do pożywienia zmieniła się radykalnie, co stanowi dodatkowe wyzwanie już nie tylko fizjologiczne, a również psychologiczne.

Jeśli jesteś osobą, która już traci siłę i nadzieję ze względu na bezskuteczną redukcję lub ciągłe efekty jo-jo to z nami się dowiesz, jakie błędy popełniasz i co zrobić by wyjść z błędnego koła porażek. Jeśli jesteś trenerem personalnym, dietetykiem, miłośnikiem branży fitness, wellness czy branży prozdrowotnej i chcesz poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje w pracy z klientami - również skorzystasz. Będziecie mogli się dowiedzieć jak walczyć w nierównej walce przeciwko tysiącom czy milionom lat ewolucji, jakie strategie żywieniowe wykorzystać by zdrowo, mądrze i efektywnie przeprowadzić redukcję maksymalizując swój własny genetyczny potencjał, a co najważniejsze - jak z niej wyjść by nie doświadczyć spektakularnego efektu jo-jo.

02/ program

1. Dystrybucja energii i regulacja wagi – co kształtuje zapotrzebowanie na energię?
2. Dlaczego diety Cię zawodzą - pierwotne mechanizmy poszukiwania pokarmu?
3. Optymalny poziomu tkanki tłuszczowej - jaki i dla kogo?
4. Przegląd różnych systemów dietetycznych (okresowe/lecznicze posty, IF, ketoza, low carb, high carb, dieta optymalna, jedzenie intuicyjne, carb targeting, carb backloading, reverse diet, recovery diet itd. )– dla kogo tak, dla kogo absolutnie nie i dlaczego?
5. Przegląd suplementacji wspomagającej rekompozycję i/lub redukcję tkanki tłuszczowej
6. Jak redukować by nie zwariować i osiągnąć swój własny genetyczny potencjał

03/ szkoleniowcy

Julia Cichaczewska

Julia Cichaczewska

Dyplomowany trener personalny, z najbardziej prestiżowa na świecie licencją trenerską, wydaną przez Międzynarodowa Federacja Kulturystyki i Fitnessu. Absolwentka kierunku psychodietetyka, instruktor rekreacji ruchowej o specjalności fitness oraz instruktor w zakresie kulturystyki. Posiada bardzo szerokie kwalifikację zawodowe w obrębie doradztwa dietetycznego, planowania oraz prowadzenia treningów indywidualnych i grupowych. Znawca w zakresie treningu mobilności, treningu siłowego, fitness i wielu innych.

04/ cena

360 zł


Pełna opłata za uczestnictwo musi zostać wniesiona najpóźniej w ciągu 7 dni od zapisania się (nie później niż 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia).

Nr konta do płatności wysłany jest poprzez wiadomość e-mail z potwierdzeniem zapisu. Jeśli nie otrzymałeś wiadomości, sprawdź proszę w swojej skrzynce folder SPAM.

05/ terminy

SZKOLENIE DATA MIEJSCOWOŚĆ DOSTĘPNOŚĆ

06/ zapisz się